luni, 14 iunie 2010

CE FACE ROMANUL CAND E PREA CALD AFARA. f


Fie merge la un gratar pe linga o padure, sau pe o vale, fie merge la strand. La strand am fost si nou dar am tradatfara regrete ... strandul din SIBIU.. din motive obiectivesa l spuneti cum vreti voi.In primul rand intrarea mi separe scumpa ... anul trecut era 20 lei, nu stiu acum cat mai e...dar nu-si merita banii, mai ales ca nu ai voie sa intri cu mancarea ta, sau cu bautura ta...E prea mic sezlongurile sint lipite intre ele, apa nu este schimbata tot sezonul si e plin de ...piti. Prin urmare am ales sa mergem la munte... in ... padure... la pa termala... mai calda... ca noi fetele sintem mai sensibile. Locatia...Calimanesti Nu la strandul Casa Romaneasca ... pentru ca acolo e foarte putin spatiu si prea multa lume si fara pic de umbra ... am ales strandul din padure...undevAINTRO CURBA...INAINTE DE CENTRUL STATIUNIISE FACE DREAPTA PE UN DRUM CANMDVA ASFALTAT ... NICI PARCARE NU ERA .lAINTRAREA DACA VROIAI SA STAI MA I MULTE ZILE PUTEAI INCHIRIA O CASUTA SI SA STITII CA ERA DESTUL DE LUME DORITOARE casutele din apropriere erau toate ocupate. Intrarea costa doar 5 lei, sezlongul 6 lei, foarte aceptabil zic eu . MAI SCURT ASA NU - APA MURDARA, INGHESUIALA, MAMIFERE SARITOARE. ASA DA- PRET MIC, APA CALDA, FARA PITI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu