joi, 9 decembrie 2010

MOARTE INVALUITA IN MISTER LA PAUCA JUD SIBIU

Un bărbat de 57 de ani a fost găsit mort, iar un altul de 52 de ani în stare de inconştienţă, joi după-amiază în jurul orei 16 la Păucea. Cei doi au fost descoperiţi de fratele bărbatului decedat, care a anunţat imediat Poliţia şi Ambulanţa. Nimeni nu ştie până la această oră ce ar fi putut cauza decesul, respectiv starea de inconştienţă a celor două victime, echipa de anchetatori luând în calcul două variante. Astfel, cele două persoane s-au intoxicat fie cu fumul de la o sobă din bucătăria casei, fie cu o altă substanţă necunoscută. „Am venit pe la 3 şi ceva aici şi nu am văzut nicio mişcare. Am intrat în casă, fratele meu era întins pe jos şi mi-am dat seama imediat că e mort. Celălalt mai mişca şi am sunat imediat la Poliţie”, a spus fratele bărbatului decedat.
Chemaţi de urgenţă la Păucea, asistenţii din cadrul Serviciului de Ambulanţă Mediaş au trecut imediat la acordarea primelor îngrijiri medicale, persoanei aflate în stare de inconştienţă. „Ajunşi la faţa locului, am găsit două victime, dintre care una era decedată de minim 5-6 ore, iar cealaltă în stare destul de gravă. Am preluat victima şi am transportat-o la serviciul de Urgenţă din cadrul spitalului. Intoxicaţia nu a provenit de la monoxidul de carbon, casa nefiind racordată la reţeaua de gaz, însă la faţa locului persista un miros înţepător. Este posibil să fie o intoxicaţie cu o substanţă necunoscută”, ne-a spus Paul Ogrean, din cadrul Serviciului de Ambulanţă Mediaş.
Ancheta demarată de Poliţie şi autopsia vor stabili cu exactitate cauzele decesului bărbatului de 57 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu