duminică, 12 decembrie 2010

TEAPA MARE LA CUMPARAREA UNEI INPRIMANTE DIN DOMO SAU MEDIA GALAXY

M*am dus astazi in asa zis Moll din Sibiu sa mi cumpar o inprimanta.Ajung acolo vad pe rafturi diferite modele de inprimante,chem un vanzator de pe raion pentru m ai multe de talii.Domnul imi explicacum functioneaza multifunctiona canon mp 250,cartus pe care trebuie sa folosesc ajung la garantia si intreb catiani de garantie are multifunctionala lacre tipul imi raspunde 2 de zile.Ok zis si facut imi desface tipul cutia imi arata multifunctionala cartusele .Se apuca sa mi faca garantia la un moment dat apare garantia sa o semnez ,citesc pe hartie cand colo surpriza nu erau 24 luni(2 ANI)si Surpriza multifunctionala avea garantie (24 luni adica 1 an de zile).Aveti grija mare ce semnati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu