vineri, 7 mai 2010

ROMANIA -TARA NIMANUI

ROMANIA TARA NIMANUI. PROIECTUL ANTICRIZA, SCAD PENSILE,SCAD AJUTORUL DE SOMAJ,SCAD SALARILE BUGETARILOR,

DA SINT DE ACORD SA SCADA SALARILE BUGETARILOR FINDCA SINT 90% bugetari si 10% privati. Dar nu sint de acord sa scada pensiile de la amarati, de pensiOnari care au o pensie de 35o lei.Sa scada pensia celor care primesc adica 4000 lei lunar.Nu trebuia sa se faca angajari anul trecut, in sistemul bugetar adica s-au facut 150.000 de angajari. Eu lucrez la un patron din Sibiu, merg des cu acte la bugetari,surpriza, dau sa intru in birou spun Buna ziua mi se vorbeste foarte urat sau mai rau caz Doamnele de acolo imi spun nervoase * VA ROG ASTEPTATI AFARA PINA VA CHEM EU INAUNTRU * si stau ca prostul pe coridoarele lor si astept pina ma cheama Doamnele . VORBESC DE SUS SE POARTA PARCA AI FI ULTIMUL OM AI VENIT LA CERSIT NU LA DAT BANII. BINE LE FACE.Eu ma trezesc dimineata la ora 6 ca sa ma duc la servici, fiindca si eu lucrez cu oamenii, dar nu mi pot permite sa mi bat joc de client.Clientul nostru stapinul nostru fie el Rom, Maghiar, German, Italian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu