miercuri, 12 mai 2010

VANATOARE DE LOCURI IN GRADINITE

"Parintii isi pot reinscrie, copii la gradinita de luna aceasta, iar prichindei care merg prima data la gradinita ,pot fi inscrisi la 1 IUNIE. SE PARE CA DIRECTORII DE GRADINITA AU FOST MUSTRATI SI NU PREA ACEPTA SA FACA LISTA DE ASTEPTARE. Ca in fiecare an locurile de gradinita de stat sunt insuficiente insa exista si de a doua varianta.
-cel particulare daca va tine buzunarul
-ci cele de stat cu program prelungit- costa doar 4,5 lei pe zi. Cate nu fac parintii pentru copii lor, iar cand vine vorba de gradinita sau facultate, o vor pe cea mai buna. Si asa incepe vanatoarea de gradinite. Multi parinti doresc ca odorul lor sa mearga la gradinita care au fost si ei. M-am prezentat ca o mama doritoare sa mi inscriu baiatul in unitatea respectiva, dupa mari insistente de a ma trece pentru o lista de asteptare am fost refuzata . Mi s-a comunicat ca inscrierile se fac in luna mai iar inscrierile noi din 1 iunie. Am fost la inceputul lunii mai si, surpriza, cand sa mi inscriu baietelul mi s-a comunicat de Dna directoare ,,NE PARE RAU DAR NU MAI AVEM LOCURI,, incercati la o gradinita particulara. Frumos raspuns, nu cred ca toata lumea isi permite sa duca copilul la o gradinita particulara care costa 200 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu