joi, 10 noiembrie 2011

Autocar plin cu elevi, izbit de un TIR pe DN 14


Un autocar cu 17 de elevi a fost lovit de TIR joi dimineaţa pe Drumul Național 14, în zona localității Ruși. O elevă și șoferul autocarului au fost răniți, dar au primit îngrijiri la locul accidentului și nu a fost nevoie să fie transportați la spital. Şoferul TIR-ului a intrat cu viteză într-o curbă periculoasă, iar remorca a scăpat de sub control, a intrat pe contrasens și a lovit autocarul. Doar prezența de spirit a șoferului autocarului, care a tras tare de volan a făcut ca pe DN 14 să nu se producă o tragedie de proporții. „Am plecat la 6.20 din straţie şi urcând pe aici să mă duc la Sibiu, în curbă a venit şoferul cu TIR-ul şi remorca, iar în momentul când a derapat, remorca m-a lovit în partea din faţă. Dintre elevi nu a fost rănit nimeni, doar o fata s-a lovit la mână, probabil din izbitură. A fost aici şi SMURD-ul şi totul e în regulă. Unii dintre elevi s-au retras spre casă, iar restul care mai sunt în maşină vor fi preluaţi de o altă maşină, am dat telefon şi va veni un microbuz sau un alt autocar”, a spus Ioan Oltean, şoferul autobuzului. De cealaltă parte, şoferul TIR-ului spune că nu a auzit nimic, în afara unei izbituri. „Eu nu am observat nimic, am auzit doar o bubuitură şi atât. Şoferul autocarului spune că remorca a derapat, dar eu nu am observat”, a spus la rândul său, şoferul autocamionului.
Polițiștii spun că vina pentru producerea accidentului îi aparține șoferului de TIR, care nu a redus viteza, mai ales că circula și pe un carosabil ud. „Din primele cercetări efectuate la faţa locului s-a constatat faptul că accidentul s-a produs din cauza neadaptării vitezei la condiţiile meteo, carosabilul fiind umed. Într-o curbă periculoasă la dreapta, semiremorca TIR-ului înmatriculat în Harghita a pătruns parţial pe contrasens şi a acorşat partea laterală stânga faţă a autocarului. În autocar se aflau aproximativ 17 copii care se deplasau în Sibiu la şcoală. În urma accidentului a rezultat doar vătămarea uşoară a unei fete de 17 ani, care nu a fost transportată la spital, îngrijirile medicale fiind acordate la faţa locului”, ne-a spus inspectorul Cuciorovschi Marius din cadrul Serviciului Rutier Sibiu.
Traficul în zonă a fost blocat pe ambele sensuri timp de mai bine de 30 de minte. Poliţiştii rutieri au început cercetările în acest caz pentru a stabili toate împrejurările în care s-a produs evenimentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu