luni, 27 iunie 2011

Parintii Madalinei Manole sunt hotarati sa demonstreze la tribunal ca Petru Mircea este responsabil moral pentru moartea fiicei lor. Noua ipoteza a lui Ion Manole tine de regimul special de viata dupa fertilizarea in vitro, pe care Petru nu l-ar fi respectat.

Tatal Madalinei Manole vrea sa obtina de la Maternitatea Giulesti, informatii cu privire la recomandarile medicale facute de medici fiicei lui si lui Petru Mircea.

Madalina Manole a ramas insarcinata, in iunie 2009, in urma unei fertilizari in vitro.

"Ni s-a enumerat, printre altele, ca stresul, efortul fizic, intelectual, nemancatul sau hranirea nerationala ori procedurile speciale tinute pentru a nu te ingrasa, toate sunt periculoase! Si, in legatura cu toate acestea, iau la cunostinta ambii soti: si mama, si tatal copilului! Vreau sa stiu daca ginerele meu, Petru Mircea, a luat la cunostinta, pentru ca eu spun ca NU! Si, daca a luat la cunostinta, nu a respectat", a declarat Ion Manole, citat de ZiarulRing.ro

Tatal Madalinei sustine ca botezul nepotului sau la Botosani a dus la o calatorie de 600 km care a extenuant-o mult pe cantareata. Mai mult, se pare ca ultimul ei album, "O 9 Madalina" a fost inregistrat la presiunile lui Petru Mircea.

"Ii trebuia Madalinei acest album?! Ea nu voia acest album, voia liniste, iar el zicea: NU, faci cum zic eu, ca nu mai esti Madalina Manole, esti Magdalena Mircea, esti nevasta mea, eu vreau sa fac acest album!. Or, fetei mele nu-i placeau acest album, O 9 Madalina, plus conditiile puse (...) Demonstrez ca fata mea a fost torturata moral, prin picatura chinezeasca!", a mai spus Ion Manole

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu