duminică, 27 februarie 2011

Hernie ombilicala, la copil de 2 ani

Buna seara. maine mergem la doctor dar pana atunci imi doresc sa stiu daca a mai patit cineva cu copilul ce patesc eu..are 2 ani si cam de 3 luni, am inceput sa stam fara "chilotei de bebelus".Ii mai punem ii mai dam jos ..dar atunci cand este fara pampers sta tot timpul cu mana la buric , se trage de el sau se lipeste cu burtica de pereti ..de usa ..de jucarii . Daca il intreb ..te doare spune ca nu , adica, nu se manifesta ca si cum l-ar durea .La inceput am crezut ca este pur si simplu o fixatie de a lui , ca a descoperit buricul si ii place sa se tot atinga la el,dar citind pe net am inteles ca exista aceasta problema ..hernie ombilicala..maine vad ce imi spune medicul pediatru, Buricutul lui a fost mereu mai maricel si putin in afara , cand l-am nascut a facut o infectie la el si am stat cateva zile in spital unde l-au tratat..Daca maine medicul imi spune ca este ok..totusi a mai trecut cineva prin episoade din acestea cu copiii,sa se traga degeaba de buric.Multumes f. mult pentru orice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu