sâmbătă, 5 martie 2011

BEAT LA FEMININ

Am tot vorbit despre oameni beti, despre soferi beti, despre… masculi beti.
Nu am vorbit niciodata despre doamne sau domnisoare imbatate.

O sa-mi spuneti ca ele beau mai putin, per ansamblu. Da, asa-i. Numai ca asta nu inseamna ca nu le vezi, atunci cand iesi in club, la vreo petrecere sau chiar la un bar sau o cafenea (am vazut eu la cafenea, era total “strivita”).

Am stat de vorba cu amici si prieteni iar parerea a fost unanima: nu exista ceva mai dizgratios decat o fata beata. S-a dus eleganta, frumusetea, gratia… ai in fata un – daca imi permiteti – “zdrobit cu trasaturi feminine”.

Si, daca ne intoarcem putin la o discutie in care vorbeam despre sondajul care spunea ca femeile sunt mai putin atrase de barbatii care conduc in stare de ebrietate… barbatii sunt total dezgustati de fetele care se urca bete la volan.

Si, totusi, exista si exemple de genul asta, fete care ies din club pe 5,6 carari dar se apuca de volan si incearca sa ajunga cine stie pe unde (de obicei la shaorma).

Intrebarea mea este: si voi sunteti de parerea ca imaginea unei fete “strivite” de alcool este una dintre cele mai dizgratioase imagini pe care le poti intalni intr-un loc public? Sau vi se pare ok?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu