marți, 1 martie 2011

SEFUL VAMII BUCURESTI A DEMISIONAT


Proaspat numit in functie la conducerea Vamii Bucuresti, Silviu Vaduva si-a depus demisia din cauza "atacului mediatic fara precedent asupra institutiilor statului cu atributii de control ".

"Nu doresc, prin promovarea mea temporara, sa stirbesc imaginea unor institutii publice", si-a explicat acesta decizia, solicitand trecerea pe o functie de executie.

"Niciodata nu am fost implicat in scandaluri de coruptie si nici nu am fost vreodata cercetat penal. Precizez ca delegarea functiei de conducere mi-a fost facuta pe o perioada determinata, pana la organizarea unui concurs. Alegerea mea pentru a asigura interimatul functiei de conducere a avut loc in urma prezentarii atat catre Autoritatea Nationala a Vamilor, cat si catre Prefectul Municipiului Bucuresti a unor solutii si proiecte viabile pentru accesarea fondurilor europene ce pot fi folosite la dezvoltarea si modernizarea bazei de date existente si a unor metode eficiente de combatere a coruptiei. La promovarea mea temporara s-a avut in vedere si expertiza pe care am dobandit-o prin absolvirea celor doua studii de master la Academia Nationala de Informatii si la Academia de Studii Economice", a adaugat Silviu Vaduva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu